2 Vraagjes

Hulp nodig? Hier moet je zijn! / Need help? Look in here!

Moderators: Ministerie van Binnenlandse Zaken, Ministerie van Coaching

2 Vraagjes

Postby DinicalPower » Sun 22 May 2011, 15:44

Zou iemand mij links kunnen geven naar forums van andere eLanden of uitleggen waar ik die zou kunnen vinden?

Dat was vraag 1. *o*

Vraag 2:

Hoe worden ministers benoemd? Gebeurd dat op het spel of worden die buiten het spel om benoemd en hoe zit dat?

Deze vraag is nieuw bijgekomen:

Hoe zit dat nou met bonden als Terra, Eden enz? Hoe werkt dat nou precies en heb je er forums voor die voor iedereen toegankelijk zijn? Waar zijn wij lid van? Als er iemand is die mij eve ndat zou willen uitleggen zou dat fijn zijn :)

Bedankt! /wave
Last edited by DinicalPower on Sun 22 May 2011, 16:09, edited 1 time in total.
Ingame name:

Bubblezsz
DinicalPower

Re: 2 Vraagjes

Postby Tonie112 » Sun 22 May 2011, 15:46

DinicalPower wrote:Zou iemand mij links kunnen geven naar forums van andere eLanden of uitleggen waar ik die zou kunnen vinden?

Dat was vraag 1. *o*
Vraag 2:

Hoe worden ministers benoemd? Gebeurd dat op het spel of worden die buiten het spel om benoemd en hoe zit dat?

Bedankt.

Vraag 1:
Kijk eens hier: http://wiki.erepublik.com/index.php/Community_communication
Vraag 2:
Gebeurt buiten het spel. De gekozen president, wat wel in het spel gebeurt, stelt een formateur aan. Samen met de partijleiders stellen ze vervolgens een kabinet op.
Tonie112

Medals: 6
Ridder Grootkruis (1) Ridder Grootkruis (1) Poland 05/11 - Bronze (1) Baja & Tournament - Silver (1)
Croatia Airstrike - Gold (1) Recruitment medal - 30 (1)

Postby DinicalPower » Sun 22 May 2011, 15:48

Ah dankje!
Ingame name:

Bubblezsz
DinicalPower

Postby Shrubbery » Sun 22 May 2011, 16:40

Wij zijn op het moment niet lid van een alliantie. Je kunt over elke alliantie lezen op de eRep wiki (EDEN: http://wiki.erepublik.com/index.php/EDEN) bijvoorbeeld.
De communicatie tussen allianties verloopt voor het grootste deel via IRC, dat is vooral communicatie tussen presidenten en ministers van buitenlandse zaken.

Onze IRC: ga naar irc.rizon.net en dan /join #eunl
Image
''When in doubt, blame MaartenW''
Shrubbery

Medals: 6
Commandeur 2e klasse (1) Officier (1) Poland 05/11 - Silver (1) DDay 01/12 - Gold (1)
Belgium 03/12- Silver (1) RW 05+06/12 - Bronze (1)

Return to Help