partij president

Moderator: Mods DemNL

partij president

Postby bertje123 » Tue 14 May 2013, 14:39

hallo ik ben jonas (ingame bertje123)
ik stel me kandidaat voor het partij president schap. ik ben het helemaal eens met partij programma en sta daar volkomen achter.
vooral het punt van de belasting en het onderwijs vind ik belangrijk, verder heb ik een idee voor de defensie van Nederland en het heroveren. ik heb ook een idee voor de krant ik wil een redactie aan noemen en die moet dan elke dag of week een paar dingen schrijven zoals een moppen stuk of een verhaal wat ie heeft meegemaakt, nu staat er in de krant alleen wat er gaat gebeuren of wat er is gebeurt in het spel er is nu niks leuk of grappigs in de krant, natuurlijk moeten de belangrijken informatie er wel in komen. het moet dus bijna net zo als een echten krant worden. verder zitten we in een soort crisis net als in het echt we moeten als staat meer investeren in alle spelers vooral in de nieuwen maar ook veel in de gemiddelde ik ben er zo een en heb niet veel geld en al helemaal geen goud. als staat moeten we de lonen opkrikken en de kosten omlaag ik weet nog niet pressies hoe en daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken dus post tips. ik hoop dat jullie veel op mij stemmen en mij helpen met mijn weg naar het partij presidentschap

groetjes jonas

ps. laat het even weten of je me wilt volgen en je mening geven door een reactie te plaatsen en je /wave
Last edited by bertje123 on Sat 01 Jun 2013, 07:34, edited 3 times in total.
stem op de mij als partij president
bertje123

Re: partij president

Postby Bo Kito » Tue 14 May 2013, 14:56

Succes jonas! /thumbs
Gorilla with an Orange Heart
Bo Kito
Monkey Power!

Medals: 11
Ridder Grootkruis (1) Ridder Grootkruis (1) Ridder Grootkruis (1) DDay 01/12 - Silver (1)
Belgium 03/12- Gold (1) RW 05+06/12 - Gold (1) Norway 07/12 - Gold (1) RW 12/12+01/13 - Silver (1)
Canada Airstrike - Silver (1) Baja & Tournament - Silver (1) Croatia Airstrike - Silver (1)

Postby odan » Tue 14 May 2013, 15:18

welkom en veel succes /thumbs

en mocht het de eerste keer niet lukken gewoon blijven proberen, en in de tussen tijd belangrijke ervaring opdoen /party

het 1e belangrijke (tenminste vind ik) heb je al gedaan en dat is je laten zien op het forum. /worship
Image
Image
Image
odan
Administrator

Medals: 7
Ridder Grootkruis (1) Ridder Grootkruis (1) Eresabel (1) RW 12/12+01/13 - Silver (1)
Canada Airstrike - Bronze (1) Baja & Tournament - Silver (1) Croatia Airstrike - Silver (1)

Postby bertje123 » Tue 14 May 2013, 17:36

odan wrote:welkom en veel succes /thumbs

en mocht het de eerste keer niet lukken gewoon blijven proberen, en in de tussen tijd belangrijke ervaring opdoen /party

het 1e belangrijke (tenminste vind ik) heb je al gedaan en dat is je laten zien op het forum. /worship

ElGorro wrote:Succes jonas! /thumbs

dankjewel
stem op de mij als partij president
bertje123

Return to Archief / Archive